Regulamin giełdy podręczników 2021/2022

  1. Uczniowie zamierzający sprzedać podręczniki zgłaszają się po formularz giełdy podręczników do biblioteki szkolnej albo pobierają go ze strony FB biblioteki i uzupełniają go.
  2. Wypełniony formularz w 2 egzemplarzach wraz z książkami umieszczonymi w reklamówce (książki powinny być podpisane ołówkiem – imię i nazwisko ucznia, cena) dostarczają do biblioteki ZSCL.
  3. Biblioteka umieści spis podręczników na stronie FB biblioteki szkolnej (link do fanpage'a biblioteki Zespołu Szkół) oraz na gazetce ściennej znajdującej przy bibliotece szkolnej.
  4. Uczniowie chcący kupić podręczniki podają przez e-dziennik (p. Sabina Tokarz) spis książek, którymi są zainteresowani.
  5. Nauczyciel bibliotekarz informuje przez e-dziennik o możliwości zakupu danych książek i ustala termin odbioru.
  6. Po zakończeniu giełdy podręczników (23 października 2021r.) uczniowie sprzedający książki zostają poinformowani o terminie odbioru pieniędzy bądź zwrotu pozostałych podręczników.